tolfte september

Hej! Klockan är efter halv tolv och givetvis är jag fortfarande vaken, haha. Har verkligen snurrat om min dygnsrytm den senaste veckan. Jobbar typ enbart kvällstid denna månaden så kommer hem relativt sent och sedan dolar jag antingen på här i lägenheten eller kollar på youtube eller serier och tar det lugnt. I helgen hade jag en riktig migränattack, speciellt i lördagskväll efter jag haft stängning och var stressad i princip hela kvällen och när jag kom hem så bara dunkade det i skallen. Kunde inte ens sova. Runt klockan fem på morgonen ringde jag sjukvårdsupplysningen och frågade vad jag skulle göra och sedan en signal till morsan och grät som ett barn, haha det var verkligen hemskt. Till slut somnade jag äntligen och sov oavbrutet till runt halv två på söndagen. 
 
Oj vilket utlägg det blev om min migrän i helgen, men kan fortsätta på den historien men avrundar den med att få fram det jag egentligen tänkte, och det var att det fortfarande sitter i lite grann men det har blivit lite bättre (tack och lov!!)
 
Idag var jag i alla fall i stan på kurs med två kollegor, jag kom sist av alla och fick skämmas ögonen ur mig när jag kom in och ursäktade mig att jag var sen(gud ändå). Men tur det "bara" blev typ tio minuter för sent och jag hade inte missat mer än att alla hade presenterat sig osv så jag fick presentera mig och sen satte själva kursen igång. Det var inte de roligaste timmarna av mitt liv, men samtidigt var det väl lärorikt.
 
Efteråt gick jag en sväng på stan och hittade en asnajs tröja och lite smink grejs som jag ville ha. Ikväll har jag bara slappat i soffan och käkat middag typ. Nu ska jag kolla mer på Nikkie Tutorials och sedan ta och försöka sova. Börjar inte förrän 16 imorgon så ska nog fixa lite här hemma och sen jobba. 
 
Blev massa text men så blir det ibland! Ha det bäst! mvh

Kommentera här: