Ba lite tankspridd

Godkväll, natt eller vad jag ska säga. 

Nu hemkommen efter en lång arbetsdag, blev väl närmare tio timmar haha. Men det gick faktiskt otroligt bra mot för vad jag kanske trodde att det skulle gå. Inte för att jag trodde att det skulle gå åt skogen men det kunde ju gått betydligt sämre. I alla fall hann jag med i stort sätt allt jag skulle hinna med och glömde förhoppningsvis (FÖRHOPPNINGSVIS) inget asviktigt! Men det är jag rätt säker på att jag inte gjorde, tack och lov. Men var ganska stressad på slutet att jag skulle glömma något. Aja, nu ska jag försöka varva ner här hemma i soffan och sedan bege mig till sängen och sova😌 imorgon är jag ledig så det känns oerhört bra och det jag tänkt göra är typ att handla lite förnödenheter som tvättmedel och lite mat och ev tvätta någon maskin och dammsuga läggan. Kanske laga något storkok eller så och frysa in lite käk så man har att ta fram och värma när man varken orkar eller har tid att ställa sig vid spisen fast man är hungrig och borde äta. Så det är väl morgondagens bestyr. Samt sova ut som jag även gjorde idag, fan vad jag och min kropp behöver det. Ingen jäkla väckarklocka liksom. Haha, idag trodde jag både att det var tisdag och den tredje januari och det var faktiskt en ganska obehaglig känsla när jag insåg att det ta mig tusan bara var måndag och andra januari. Gud så förvirrad man kan känna sig ibland. Dagarna går liksom ihop ibland, helst när man jobbat varenda dag i typ en vecka utan en enda ledig dag däremellan samt att man har två olika jobb. Men jag klarar mig rätt bra ändå, det gör jag. Nu ska jag avrunda här och säga godnatt. Jag e trött.

Kommentera här: