1/1-2017

Hej!! Nu är det tvåtusensjutton. Om nån råkat missa det! Nej, men helt ärligt känns det inte alls annorlunda på något sätt men samtidigt så känns det annorlunda. Ologiskt. Allt är inte logiskt! 

Hur som helst så firades det nya året in tillsammans med min bästa vän hemma hos mig. Vi lagade fläskytterfilé och potatisgratäng och drack lite cider och någon tequilashot. Pratade om allt mellan himmel och jord och bara hade det gött. Lyssnade på musik, spelade lite Bingolotto och vann inte ett skit. Ringde och nyårshälsade lite kompisar och vid tolvslaget korkades den lilla champagneflaskan upp. Men J tyckte inte det smakade något vidare. 
Idag är det jobb som förgyller årets första dag och nu är det cirka tre timmar kvar innan jag får cykla hem igen. Längtar till min lägenhet och bara få slänga mig i soffan och ta det lugnt. Men snart så. Ni får ha en superfin första januari-dag. ☺️

Kommentera här: