Börjar om från början, börjar om på nytt

 
Tjohej! Och välkommen till min nya blogg:) 
Jag har haft ett flertal under årens lopp, skapade min allra första blogg när jag var tolv år tror jag, hade just fått en alldeles egen laptop minns jag. Om någon undrade, haha.
 
Jag vet ej hur jag ska börja det första inlägget men jag kör väl bara på, typ. Hur som helst, Katarina heter jag, är en tjej på arton år som kommer från den norra delen av vårt avlånga land. Studerar andra året på restaurang och livsmedelsprogrammet med inriktning kök. Så tanken är ju att utbilda mig till kock! 
 
Vad gör jag annars då? Jo för tillfället försöker jag lägga ner tid till att ta körkort, B-behörighet alltså. Vilket jag har förhoppningar att vara klar med snart, helst igår, men har rätt mycket kvar (med betoning på mycket). Har egen hund, en bichon frisé på cirka året. Så djur tycker jag om och har alltid haft en massa runt omkring mig. 
Flyttade hemifrån för tre månader sedan ganska precis faktiskt. Tjugoåttonde augusti för att vara jävligt exakt. 
 
Här på bloggisen lär jag väl skriva om diverse grejs så det blir ingen specifik kategori, fast sådant kan ju förstås ändras med tiden, om jag fortsätter vill säga. 
 
Ja men, det var väl en helt ok början på denna blogg eller är jag ute och cyklar (det var en retorisk fråga, ni behöver inte svara)? 
 
Ha de!

Kommentera här: