Trettionde december tvåtusensexton

Godkväll på er. Dig. Nån.

Ikväll är jag hemma. Jobbade till arton noll noll i köket och dagen har gått ganska fort ändå, skönt ju. Imorgon är det trettioförsta december tjugohundrasexton och alltså årets sista dag. Helt sjukt egentligen nu när jag tänker efter, hur otroligt fort detta år gått. Hux flux är det 2017. Hur ska jag beskriva mitt 2016? Jadu, mycket har hänt. Men kanske mest av allt så har jag utvecklats jävligt mycket som person, vågat mig på så mycket jag aldrig trott mig våga. Träffat så mycket nya människor, lärt mig så mycket om mig själv och inser nu att jag klarar av så mycket mer än jag egentligen tror. Mina förhoppningar inför det nya året är väl att fortsätta utvecklas och uppleva nya saker och träffa nya människor och se vad livet bjuder upp till helt enkelt. Det känns härligt med en ny början men samtidigt en fortsättning av det förgångna året. 

Ikväll ska jag enbart slöa i soffan och sedan sova. Jobb imorgon och sedan lite nyårsfirande med en mycket bra vän. Det känns bra nu. 

Kommentera här: