Fullt ös medvetslös

Hejsan på er. Dig. Nån.

Idag har varit en ganska lång dag för lilla mig, som borde sova i detta nu men har för svårt att lägga undan mobilen. Sov väl till nio ungefär och visst har jag känt mig bättre än igår och iförrgår då jag haft sån huvudvärk och antagligen varit på väg att bli sjuk. Men jag har inte känt av det under hela denna dagen vilket känns jätteskönt. Har jobbat stängning på macken ikväll och kom hem runt halv ett, ja cirka en timme sedan. Imorgon jobbar jag på mitt andra extrajobb och även i helgen. Pengarna rullar in på kontot, hihi. Ja men det är ju riktigt trevligt och givande jobb också vilket gör det desto mer motiverande att ta sig dit och härda ut timme efter timme. Mestadels går tiden rätt fort ju. Huvva vad jag skriv. Har faktiskt inte skrivit på några dagar nu tror jag. Känns härligt att formulera sig i skrift. Bästa som finns ungefär. Men nu måste jag avrunda trots allt, är ju en dag imorgon också. Godnatt från mig.

Kommentera här: