Ett hjärta som pumpar snabbt kan också göra det svårt att sova om nätterna

Hej och goddag alla fredagsmänniskor! Jag är så innerligt tillfreds med att det äntligen är fredag igen. Känns otroligt bra. Är på praktiken just nu och här lär jag vara till typ tre innan jag ska jävlar i mig kuta allt jag kan hemåt, panikduscha, stressminka mig och sedan skynda mig till antingen buss eller tåg. För jag ska till la stan. Kommer bli så jävla kul. Har verkligen längtat. Men jag ska försöka att inte stress ihjäl mig, känns lite halvt onödigt att ta livet av sig på en fredag när man dessutom har en hel helg framför sig. Inte för att det någon gång är okej att ta livet av sig men ni fattar;)

Men hur som helst är jag taggad som fan för en utekväll med bästa kompisarna och bara vara. Fy faen vad bra. Men nu måste jag återgå till arbejt! Ni får ha det så jävla bra!:D

Kommentera här: