En sån dag, en sån dag

Hej alla tisdagsmänniskor! Idag har det varit full gång för lilla mig. Men huvva så jävla skönt det känns att ha något att göra från 8-20. Ja hela dagen. Likadant imorgon!:D först praktik och sen inskolning på nya extrajobbet. Vet ärligt inte om jag skulle överleva att enbart sitta hemma i lägenheten som det är just nu. Kan väl säga att jag är besviken och ledsen över en person jag tyckt mycket om. Men så är väl livet, man blir kär i fel personer. Lika med att man blir ledsen och sårad. Egentligen vet jag inte om jag ens var kär, det skulle ändå aldrig funka med honom. Så uppenbart dumt.

Hur som helst ska jag käka färdigpizza, glo på dumburken en stund, gå och duscha och sen sova. Men jag är ändå glad. Tack för att du visade ditt rätta jag. Innan det gick ännu längre. Med vänliga hälsningar en trött hungrig och ofräsch tjej😘

Kommentera här: